Зареждам...
БЪЛГАРИЯ ИГРАЕ
Национална кампания
за активно движение и здравословен начин на живот
 
Към кого е насочена компанията?
БЪЛГАРИЯ ИГРАЕ е инициатива, която е насочена към всички български граждани, семейства, институции и бизнес компании.
 
Цели на кампанията
Чрез уникалния си за страната спортно-развлекателен формат, има за цел да постигне:
- разпространение на идеята за движение и здравословен начин на живот
- сплотяване на семейства, колективи, партньорства
- адаптиране към пълноценна работа в екип
- комуникация за социалната отговорност на компаниите
- изграждане на ясни ценности за общността
- съсредоточаване в общите цели
- израстване и надграждане на личността чрез спорт и забавление
 
Какво е България играе?
Всъщност БЪЛГАРИЯ ИГРАЕ е гъвкава и адаптираща се тиймбилдинг програма, разработена от психолози и инструктори. В резултат на това можем, според изискванията и нуждите на съответната общност, да предложим индивидуален продукт. Както всеки човек, така и всеки екип притежава своя индивидуалност, затова програмите са разработени съобразно спецификите на груповия профил.

Какво включва форматът?
Форматът включва голямо разнообразие от теми и игри от спортен и ментален характер, както и уникални  ретро адаптации. Игрите се контролират и изпълняват от професионален инструкторски екип на най-утвърдената тиймбилдинг компания в България - Увеселителен парк „Приказката” – Враца.
 
Екипът, обслужващ всички дейности, е преминал съответните курсове и школи за добиване на нужните квалификации.

Места и начини за провеждане.
Всяка игра има варианти за провеждане на открито и на закрито, а локацията зависи от предпочитанията на участващата група. Разполагаме с мобилно оборудване, което ни позволява да организираме игрите практически навсякъде и по всяко време, също и съобразно четирите сезона. Програмите може да са от леки до силно физически и екстремно натоварени.

Варианти за формиране на групите.
БЪЛГАРИЯ ИГРАЕ може да се провежда в различни варианти, в зависимост от участващите:

1. в открит граждански формат, чрез записване на семейства с минимум едно дете
(тук корпоративните клиенти могат да се включат като спонсори и чрез включване на техните служители на свободен принцип, така създават двоен ефект, като ангажират служителите си и им създават отборен дух и комуникират посланието и марката си пред широката общественост – по-надолу в представянето има подробно описание как може да стане това.)

2. в закрит корпоративен формат, както следва:
     - за служители
     - за служители, заедно с техните семейства
     - за мениджърски състав
     - за мениджърски състав, заедно с техните семейства
     - за управителите
     - за управителите, заедно с техните семейства


3. в закрит институционален формат – за общини, училища, институти

4. партньорски формат – партниращи компании

5. за деца
 
Колко човека могат да участват?
Игрите могат да бъдат организирани за малки и големи групи от хора. Работили сме с групи от 6 до 350 човека в корпоративния формат и със 700 човека при гражданския формат.

Създаване на индивидуалната програма
Работата по създаването на една тиймбилдинг програма започва с анкета, от която събираме информация за целите, особеностите на екипа и чисто организационни детайли – създаваме профила на групата. Съдържанието на програмата е съобразено именно с този профил и се разработва в тясна комуникация с клиента. На база предвидената програма се изготвя бюджет за провеждане на събитието.
 
Оборудване
Когато е необходимо, се предвижда построяването на специална сцена, озвучаване, водещ, осветление, обозначителни знаци за терена, шатри, маси, столове, кетъринг, медицински екип.
 
Примерно събитие:
Всички участници или отбори преминават през 10 забавни изпитания на открито, като следват предварително получена карта на терена. Всеки участник или отбор има и индивидуален номер, а инструкторите отбелязват на картата успешното или неуспешно преминаване на препядствията. Всяко от изпитанията се преминава за време от 10 до 15 минути. БЪЛГАРИЯ ИГРАЕ по същността си не представлява състезание, а забавно предизвикателство. Участниците се сплотяват срещу общата задача, като мобилизират личните си качества.

Примерни игри
Лагерни количики, стрелба с фунийки, скачане на ластик, игра на дама, групово ходене с вързани налъми, семеен волейбол, игра на ръб, лудото колело, катапулти, летящо пазаруване., лудата стълба, временни и мобилни алпийски съоръжения, стрелба с лъкове и др.
 
Игрите могат да бъдат съпътствани от:
- творчески работилници
- школа за циркови номера
- музикални групи или изпълнители
- допълнителни атракциони - мобилни алпийски съоръжения (въжени градини, тролеи, бънджи, пейнтбол и др.)
- места за храна и напитки
 
Външни предложения и програми
Със съдействието на наши партньори можем да предложим още: спускане с 6-местни надуваеми лодки (рафтинг) по течението на река Искър, влизане в необлагородени пещери, спускане с въже (рапел) по 60-метров водопад, скално катерене, лов и фотолов, походи в планината, лагери с продължителност до 6 дни в Увеселителен Парк "Приказката" и Врачански Балкан, посещение на археологически разкопки, музеи и манастири с водач-историк, пейнтбол, стрелба с лъкове и въздушно оръжие в планината, планинско ориентиране, специално разработена програма за екипни мероприятия в "Химко"-Враца и много други развлекателни мероприятия.
 
Сътрудничеството ни с хотелите и други бази за настаняване, дава възможност за ползване и на оборудвани конферентни зали за провеждане на стандартни фирмени обучения.
 
Награди
Всички участници получават тениски, значки, шапки за спомен от събитието, а отличилите се със своята находчивост, атрактивност и креативност ще бъдат отличени със специални награди от фирмата.
 
Отразяване
За всяко събитие се предвижда заснемане от видеооператор с камера и дрон, както и професионален фотограф. Суровия материал на фото и видео продукцията се предосатвят на фирмата.
 
Същата информация в систематизиран вид се публикува онлайн в сайтовете и фейсбук страниците на организаторите и в съответните медии, ако това е уговорено предварително.
 
Накратко:
сайтове, фейсбук, видео съдържание, снимки, медийни партньорства (телевизии, радиа, вестници)
 
Ползи за компаниите
Приобщаваме бизнеса към тази инициатива, защото БЪЛГАРИЯ ИГРАЕ е социално събитие, което обединява различни възрастови групи, различните йерархични нива, различните характери. Насочена е към всички служители и обществото като цяло. Създава добър имидж на компанията. Възпитава в екипен дух, сплотеност и откритост. Асоциира компанията с позитивни емоции и генерира незабравими спомени. Служителите дълго ще обсъждат и говорят за събитието и ще го споделят в социалните мрежи.
 
Брандиране на събитие
Друга интересна възможност за компаниите е брандирането на терена, брандиране на игрите, фирмени знамена, тематични игри, свързани с дейността на фирмата, специални награди.
 
При спонсорство на гражданския формат може да се договорят различни пакети за едно или поредица от събития.
 
Примерен пакет:
- изготвяне на сценарий и включване на тематични игри с името на компанията.
- пълно брандиране на терена
- брандиране на оборудването
- брандиране на сцената
- анонси от водещия
- изготвяне на кратък видео и фото материал, съобразен със съответните модерни стандарти, готови за излъчване и публикуване.
- активно промотиране на страницата на компанията във фейсбук
- брандиране на организаторските шатри
- тениски с логото на фирмата
- директен маркетинг
- търговски точки
 
Опит
До момента нашите партньори и изпълнители на тийм билдинг програмите са провели събития за над 85 големи фирми.
Сред тях са: VIVACOM; Bulgartabac Holding; HP; Kraft foods; Dinova, Rusev & partners; Raifesen Leasing; M-tel; Dunapack Rodina; Магазини Mania; Bulgaria Trans; Ресурсен център – Враца; Assist Property; Община Вълчедръм; Община Свиленград; Congress Engineering;  Maxima; Rossima и много др.